TheChosen

Kind of a late message: Happy 2011! -from Kitty (and Slappy?)


You are not connected. Please login or register

FYI: Moving

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 FYI: Moving on 17/04/10, 11:51 pm

Hey everyone, I just want to let you know I'll be moving. Ithink. I still have time right now, but come the end of the week I'll knwo for sure. Anyways, I just wanted to give everyone a heads up. I will not have net access or much time come the end of May. Sad

You can go ahead and take me off being a mod. I understand you NEED someone active.

I know it will feel a little weird in the RP's but go ahead and continue on. I'll have my characters auto'd or die or ... something to get them out of the way. Sad

anyways.. yeah... sorry :/

View user profile http://brimstonecity.proboards.com

2 Re: FYI: Moving on 21/04/10, 10:59 pm

Slappy

avatar
Admin
Admin
Awh D= Hope you can join us again soon! Moving sounds pretty cool though ^.^ (Never moved once in my life lol) Wish you good luck! =D (btw if you want, we can get someone to take over your chars for the time being, or we can wait for you-- your choice o3o)

View user profile

3 Moving usually stinks on 22/04/10, 08:48 pm

I hope you can come back to us soon...
Like, not be gone forever! D:

Most of my moving experiences have been terrible. I hope you atleast have a fun and easy time moving...

And Slappy, take it from someone who's moved atleast 13 times in her 16 year life... Moving usually sucks, due to several different reasons. There's when, where to, where from, expenses, packing, unpacking, storage, sometimes you lose a box or two, and so many other things. :/

After all that's over though, the person who moved usually realizes, "Oh hey. I moved. Awesome!" and cheers are had.

View user profile http://thechosen.darkbb.com

4 Re: FYI: Moving on 22/04/10, 09:16 pm

it won't be forever that is for sure ^_^ I will be back.


BUT.... this is the kicker... it may not be until the fall or winter that I am.

I know I'll need breaks from the work load, but I don't know how random or how predictable they will be. Heck I don't even know if we'll have a phone! XD just our cells. Or if there is a unsecured wi-fi signal kicking around. I only hope there is.

I will be MIA come May 28th, possibly before. I'm still waiting for two more calls and one more paper to sign.

Other wise I am packing and fighting to get in touch with Full Moon >_< Evil Company! Love the toys, customer service is sketchy!

Van.


________________________________________________
Your friendly neighbourhood typo machine XD
View user profile http://brimstonecity.proboards.com

5 Re: FYI: Moving on 22/04/10, 09:25 pm

gee, I'm sorry Slappy I didn't address your previous post. Sad I'm sorry.

Uhm yeah, my characters, Sam from Infected can be auto'd. I'll leave it up to You and Kitty to figure out who, any one can take Sam for the ride Smile

Ahh, from the Hybrids, Blade and Riff can be auto'ed by Last Name First if (she?) wishes to do one, both or choose to have someone else play either or. If LNF doesn't wish to, Split the two up between
Slappy, Kitty and Kuro.

and Gage.... Ahh I am sooo bloody attached to her. I dunno.. I'm caught between killing her off or getting her lost in the jungle, but I don't see the Waja RP doing anything beyond the death point. Sooooo......

She can just fall to the way side here. I'd just rather not anyone play my baby girl.


________________________________________________
Your friendly neighbourhood typo machine XD
View user profile http://brimstonecity.proboards.com

6 Re: FYI: Moving on 22/04/10, 10:44 pm

Slappy

avatar
Admin
Admin
Lol sounds good =P

If you want, though, if you aren't too busy, we could start the hybrid rp to set your chars up and stuff, see how far we can go before you're gone =)

Once again, good luck with the move ^.^ *knocks on wood*

View user profile

7 Re: FYI: Moving on 22/04/10, 10:46 pm

yes yes ^_^ I would love that. ^_^


________________________________________________
Your friendly neighbourhood typo machine XD
View user profile http://brimstonecity.proboards.com

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum